3th anniversary preschool of roxs..

Salam buat para pembaca...

Hari ni kelas seperti biasa, ceria dengan celoteh dan gelagat para penghuni perawan, eh salah typing lak..PRA ONE,ehehe

:
:
:
:
tarikh hari ni amat istimewa

16 JULAI 

kenapa??
:
:
:
:

Tiga tahun lepas..
kami ditemukan
mengetahui nama tapi tidak mengenal sikap masing-masing



Tiga tahun lepas..
kami masih takut-takut untuk saling bertegur sapa
nak cuit-cuit, bagi flying kiss lagi ar takut
cam gediks semacam je


Tiga tahun lepas.. 
 kami pikir, eeii selekehnya suke tidur dalam kelas
ishh..sombongnya dia ni, tak heran pun kalau tak kawan dengan dia
ape la, suke gelak besar-besar, cam budak-budak tak matured langsung
oitt..giler kasar ayat kau 



tapi kini..
si budak suke tidor tu la kawan baik kami
si sOmbong tu la selalu ada tika diperlukan
si tukang gelak besar itulah penceria kelas kami
si cakap kasar itulah yang memahami hati kami



kini..
gediks memang tahap cipan, i lap u..u lap me kasi cuci bersih tau
u rOmeo i, so tak leh kuar ngan orang lain..pe kes yunk??ehehe



 clasmate sekalian.. 
dah genap tiga tahun kita bersama,
janganlah cemarkan kenangan indah yang lalu dengan tragedi
semoga kita sentiasa begini
iaitu saling menerima antara satu sama lain

LOVE U ALL

16 JULAI 2007 - mendaftar sebagai pelajar IPG KPM
dan kami masih bersama hingga kini
 
editing paint.net by kema


p/s : semoga celebration kita petang ni akan berjalan lancar.
SEOUL GARDEN wait for us!!
(-_-")


nak tahu lagi pasal hati & perasaan kami??
klik SINI




5 comments:

nabihafadzli said...

hye kak.. sllu bg nice entri.. bez2 ٩(-̮̮̃-̃)۶

♥-- emieysandra --♥ said...

lorh..bese je yunk..
~_^

De'din said...

kdang2 mereka x berguna...
tpi at last..
mereka lah kwan kita!!

xazryx said...

yeah .kwn peneman di kala kita sedih .hoho .

♥-- emieysandra --♥ said...

de'din ~ yup,asalkn kite sanggup menerima kwn itu seadanya..

xazryz ~ OoOO..time sedih je k?huhu