warna pink vs hijau

:- chumilnyer akak aishwarya rai ni kan..
oOopss, citer nye bukan pasal akak kat atas ni, dia cume dibawa oleh mr.gOogle untuk singgah jalan-jalan je kat dunia emieysandra ni..
sambil tayang pink panther sebelah die tu, uitt..lupe pulak nak tegur..hai pink panther!!...
emm..cerita sebenarnyer pasal Ceramah 'Kenali Warna Anda' hari ini yang memberi manfaat kepadaku...
sebab aku dah kenali warna diriku..
iaitu pink!!
sebenarnya, aku tak suka sangat memilih barangan yang warna pink 
tapi tanpa disedari aku ada banyak jugak baju pink, bag pink..blablablablaa
bukannyer nak taksub tapi apa salahnyer berubah untuk mempOsitifkan diri kita kan..
sO, jangan terkejut kalau aku jadi minah pink pulak lepas nih...
tapi kan, orang yang mempunyai kekuatan warna pink ini kelemahannya ialah warna hijau..
camne ni?my bLogs de sweetheart aku ni banyak warna hijau..
tulisan pun warna hijau ni..huh!!

p/s : siapa minat pink, jOm kite geng!!ehehe




No comments: