Tanya dan jawab..

Salam buat para pembaca..

Kali ini nak menjawab soalan ni dari cik Nadia,. Jom jawab ea..

1. 3 nama samaran kamu
:- angah
:- mirah
:- miera


2. 5 tarikh penting dalam hidup kamu
:- 31 Januari, birthday ma
:- 7 Julai, birthday abah
:- 1 Mac, birthday aku
:- 16 Mac, birthday dat bOy

*tak tanye pun jawab :- susah nak ingat nombor nih.


3. 5 perkara yang buat kamu gembira.
:- tido dengan cukup
:- makan dengan cukup
:- kasih dan sayang cukup
:- rindu yang cukup
:- DUIT yang cukup..mesti!!

*tak tanya pun jawab :- asal semuanya cukup


5. 5 tempat percutian idaman kamu
:- Makkah
:- Jeju Island, Jepun
:- Paris

*tak tanya pun jawab :-  buat masa ni 3 tempat tu je kOt


6. 5 sebab kamu jawab soalan tag ni
:- soalan senang
:- tak nak menghampakan orang yang mengetag
:- tengah tak de keje
:- dah memang hObi menaip
:- suke main tag ni..errr...(-_-")


7. 5 orang yang kamu nak tag
:- ieda

*tak tanya pun jawab :- semua yang di tag tu cikgu, ehehe..buat hOmework ea..


p/s : sila abaikan minah senget di atas ni..(-_-")



6 comments:

FarHa said...

adesss...kena jwb?? ok ok sat ag jawab..sj jenguk2 jap nih..tq yee igt sy peacee~~

dunspeak♥ said...

wahh kena taggg..jp g cekgu jawab yekkk

cikgu ainura said...

i kene tag yek.. ok2.. t akq jawab...

♥-- emieysandra --♥ said...

ehehe...jwb jgn tak jawab..

~_^

shark said...

suma geng2 cikgu garang nie

♥-- emieysandra --♥ said...

shark ~ tahu dr mne kitOrang grang nie?..hahahha..~_^