tak kisah..

Salam buat para pembaca..

Dah lama aku hanya membaca kisah riwayat kes besar herOku dari seberang ni. Kisah si Ariel ni terbabit dalam 32videO lucah. ish ish..


 Masa masih di sekOlah menengah, memang si Ariel menjadi kegilaanku.  Aku selalu dok follow up lagu-lagu kumpulan Peter Pan. Suke sangat dengan lagu Bintang Surga dan Taman Langit..besttt!!

Lagipun muke dia encem larrrr...emmm..errr (-_-")

aiman tak kisah lagi aku tak kisah, aku akan tetap minat lagu-lagu dia.
Camne la dengan kerjaya dia sebagai penyanyi nanti, sayang r..suara dan lagu-lagu kumpulan dia ni sedap.

p/s : elOk-elOk jadi penyanyi, nak jadi pelakOn videO lucah pulaks.



7 comments:

Ashraf Latif said...

ariel peterporn..hehehehehehehehe

dah "tertengok" la video dia... aduhh aduhhh...

luna oh luna...

-telordibasuh- said...

hehe..jadi peterporn lagi popular kot hahaha....

fndrocka said...

memang hancur lah kareer beliau, nasib baik peter pen takde buat album ketuhanan macam ungu..kalau tidak mesti mengaibkan saja iye tak

Terbaru : Dilemma Wanita Gorjes

Are-Gya said...

ehmm mcm2

♥-- emieysandra --♥ said...

lorh..byuknye name my herO skg ni,Ariel peterpOrn!!!

huhuhu

|| nemo mimosh || said...

shaye sukeeee dia jugak!

tapi dah tak suke dah...:(

bellar0ssa said...

huhu buruk dah imej.tak bape berkenan.