sepupu sepapatku..

Salam buat para pembaca..

Cuti kali ni rasa besttttttt sangat.. Siapa yang tak suke cuti kan, makan tidOr sepanjang hari pun rasa best kan..err, betOi ke? (-_-").

Aku rasa cuti kali ni terisi sangat dengan kenangan bersama-sama sanak-saudara terdekat.  Minggu lepas makan sate dengan mOk teh, mOk nik & familynyer.  Semalam, berkumpul lagi buat sembahyang hajat untuk sepupu aku yang berjaya menyambung pelajarannya ke pOliteknik.  Memang serOnok sangat bile berkumpul ramai-ramai dengan family Pak da & family Ayah Ngah. Sekaligus, membuatkan aku lupa sekejap mengenai masalah dengan Miss BB aku dan dah bOleh redha dengan perkara tu..


Alia..sepupu aku yang berusia 6bulan..balik hari tu first time aku jumpe dia..geram sangat dengan pipi tembam die tu..


geramnyer si pipi tembam ni..


Sucee yang baru balik, dok buat pertunjukkan fesyen dengan adiknya, Anis..
baru dapat baju baru, ayah belikan..siap pakai stOking jugak tu


Enik, Akif, Mijan, Anis dan Achek..time ni tengah dok pujuk si Anis yang asyik minta nenek je. Nenek tengah sibuk kat dapur, masa ni malam buat sOlat hajat untuk sepupu aku tu.


tengOk..Anis ni nangis lagi...

p/s : mengira hari..cuti dah habisss!




No comments: