Saya Sayang Kakak!!

Salam buat para pembaca..

Ada ape dengan tajuk kat atas tu..ermm, dulu aku tak bOleh nak ucapkan perkataan tu sebab aku tak de kakak..hwaaaaaaaaaa!!! *seyes, aku sedih tau*. Jeles bila tengOk orang lain ade kakak yang bOleh menjadi teman kat umah nak sharing semua benda ng kakak tersayang.
Alhamdulillah, bila belajar ni aku jumpa ramai kakak a.k.a my classmates.  Walaupun bukan bersama sepenuh masa, tapi kenangan amat indah untuk aku ingati sampai bila-bila.


aku amat menghargai mereka & teman-teman yang lain

http://www.emocutez.com
Gambar ni diambil tahun lepas bila aku menyibuk nak jOin diOrang berpOsing.
Dari sebelah kiri aku, kak Mun, kak Ima dan kat belakang tu, kak Laily & dik bieha.




5 comments:

Farid MOFASAD said...

KIM SALAM DEKAT ADIJ BIEHA!!!!!!!!



>>_______________________<<




...
AI ADA PERSOALAN, YU YANG BAIK HATI TU BOLEH BAGI JAWAPAN TAK? PLZZZZZZZ!!!!!
>>_______<<

diriku said...

kirim slm kat semua la..he2..bru adil..

♥-- emieysandra --♥ said...

Farid ~ persOalan ape en.Farid?

silakan bertanya..~_^

♥-- emieysandra --♥ said...

diriku ~ orait..baru adil kan, sume cOmel2 tu..oOpss..terprasan lak bg pihak mereka..hahahaha

jgn marah..

~_^

diriku said...

he2..dh follow awk jgk..