Ma marah aku..

::hahaha..telinga makcik kat atas ni berasap ler..oOppss..gulp!!::

Tu la..malas sangat..kan dah kena marah kat ma..
haish..ape nak jadi la dengan angah panggilan aku kat umah ni..
isk..isk..isk..

    ma marah sebab aku malas bangun pagi?!
MyEm0.Com 
gelengcendawangeleng




ma marah sebab aku malas kemas rumah?! 
MyEm0.Com

gelengcendawangeleng




ma marah sebab aku malas basuh baju?!
MyEm0.Com 
 gelengcendawangeleng


MyEm0.Com 
aku nangis sebab sedih.. 
aku sedih sebab ma marah aku..
ma marah aku sebab..sebab..isk..isk..sebab..


aku tak mau makan!! 

p/s : aku asyik tak de selera makan, masa kt Melaka ag..
ha,sekarang bile dOk umah..ade orang yang jaga..^_^
lOve this mOment..kene marah pun sweet kan..ehehe





No comments: