Kenangan terindah...

Salam buat para pembaca..

Setiap orang pasti ada kenangan terindah kan..
salah satu kenangan terindah bagiku semasa berada di Aspuri SMKT
Best sangat time ni dikelilingi ramai teman..mencipta setiap kenangan berharga..

Minggu lepas, tercapai jugak hasrat lama dah nak gi jumpe Nurul, sambil-sambil tu pergi melawat sekOlah dulu dan asrama. Memang banyak berubah la. Kalau lah dapat buat reuniOn kat asrama ni, mesti teruja sangat ar ingat kenangan zaman muda tratangtang dulu..ehehe.


 inilah asramanyer, kat belakang tu bukit..pagi-pagi memang rasa dOk kt CamerOn..ehehe

snap dengan ain pulak, time ni muke aku cam len je..emmm..kureng nur kOwt ;p

p/s : jOm kuar date pulak, ahaksss..




3 comments:

Farid MOFASAD said...

kim salam dekat ain...










>>____________<<

♥-- emieysandra --♥ said...

orait..
suke benOr berkirim slm ea..

~_^

sugar2 kapas strawberry said...

sy pon dok hostel dlu..

but after kuar da xg da ;(