Jangan Ganggu..!

Aku ingin meluahkan apa yang terbuku di hati..

kamOo semua jangan baca secara beremOsi, biar si penulis ni je yang menulis secara beremOsi yer...(-_-")

kamOo juga jangan berasa beremOsi kerana entry ini bukan ditujukan untuk 99.9% pembaca blOg ini yer...

aku amat suke kalau kamOo tOlong ganGgu NUFF dan kempen YOUTHSAYS yang ade kat sini..peace!!

:: tangkap kucing ni kat reban Mr. Google tadi ::


 meskipun aku tak suke kucing, tapi aku nak jadi macam kucing dalam gambar tu..ilex je kan
 jangan ganggu kucing itu & aku yer



nampak sepanduk yang bertulis JANGAN GANGGU dalam bahasa jepun kat bawah ni??


MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com





aku nak hidup camni jer..
sesukahati nak buat ape pun..
tanpa gangguan sesiapa


MyEm0.Com



 p/s :  cume nak lepaskan geram je..






4 comments:

Admin My J SSU said...

salam, saya tak ganggu ya??

aanz said...

gebunye kucing tu..hehee..tp kalau xde org ganggu dlm hidup ni x best jugak..weeweeeeweee.....

♥-- emieysandra --♥ said...

admin ~ wslm..mestilah x..

~_^

aanz ~ betOi..tp jgn r melampau kan..(-_-")

mahira oya said...

sy nk ganggu leh..hehe..
mmg lepaskan geram nih dgn menulih..
cheers k..