gambar kOsong..!

Salam buat para pembaca..

Ermm..hari ni hari bapa kan, pasti semua tak lepaskan peluang mengucapkan 'Selamat Hari Bapa' pada ayah yang tersayang kan.

Aku yang selalu merakam setiap detik kenangan dalam blOg ni pasti takkan lupa mencOretkan hari ni. Kalau hari ibu aku buat entry untuk ma, takkan hari bapa aku tak buat entry untuk abah kan.

Cuma satu je la nak cerita dalam entry ni, abah ku tu sangat kedekut nak bagi ambik gambar dia. So, terpaksalah aku tempek gambar kOsong je kan...
:
:
 
ada ke patut aku letak gambar macam ni kan..jOm bagi warna sikit, PINK! loike! ehehe


haa..baru semangat sikit..gatalnyer tangan ni, jOm tambah sikit ag..lalalla


suke-suke, ade lap i lap u ni..ehehe, tapi macam tak lengkap kan..



 
baru lah lengkap kan..


walaupun aku tak pernah bergambar dengan abah dan bOleh dikira berapa patah aku bercakap dengan abah, hatiku pada abah tak lah sekOsong gambar kOsong tu.

Abah sentiasa di hatiku..

SELAMAT HARI BAPA ABAH !!

i lOve u abah
http://www.emocutez.com


p/s : tadi abah belikan durian untuk aku..