panass!!

panas !



memang panas sangat!!


:: syuhh syuhh la kamoO anis..ingat HOT sangat la pOsing lentOk camtu ea ::


 pagi tadi pergi umah tOk ayah, pergi jumpe maksedara ku iaitu Mok Nik dan jugak Mok Teh, sO..bila dah ada ramai-ramai ni..mesti la dimeriahkan lagi kan..

dan ini yang ma, nenek dan maksedara-maksedara aku buat..
aku jadi penOlong VIP je, camne tu ek,adesss
:
tahu tak ape benda kat atas tu..
itu adalah daging ayam yang telah dipotong kecil dan diperap dengan ramuan sepatutnyer dan sedang dicucukkan pada lidi..


dah ciap!!..pandainyer saya tengOk mereka cucuk sate..hahahaha
dah siap cucuk ni petang lagi..tapi nak bakar kena tunggu malam..baru besttttt!!




sesi pembakaran sedang dijalankan..
mula-mula aku sebagai tukang pemerhati je, kemudiannya..aku pulak yang kena bakar sate-sate ni sampai habis, sebab all my auntie wants tO talk a lOt sangat2!...hwaaa...paham-paham sendiri la yer...hikhik
 
 
panas panas sate panas!!aku pun panas!!
dah ciap!!!..jOm makan....ehehe





owh..nak minta sate ea..nah ambik 1, pergi main jauh-jauh..(-_-")


ni pulak my sis, Liyana (baju merah) & my cOusin, Mira (baju putih)..sebOks je nak interframa kat sini ea..-lalala




jOm makan!!



malam yang meriah, macam nak raya je kat umah tOk ayah...
memang best bila keluarga berkumpul ramai-ramai kan..anak-anak kecil dengan kenakalan mereka...orang dewasa pula dengan cerita yang tak pernah habis..



p/s : penat malam ni amat berbalOi-balOi...~_^





No comments: