Ana Raffali - Tolong Ingatkan Aku

Meh nak stOry sikit pasal kakak aku ni..hahaha..

Almaklumlah artis baru, sOpan pulak tu, i like!!..

meh tengOk gambar dia
:
:

tengOk..pakai baju kurung sambil main gitar..cOol bebs!

Akak ni asrtis baru yang telah pOpular dengan Hujan Bunga Di Kuala Lumpur, first time aku dengar masa kuar ngan dat bOy, dat bOy kata sedap..aku dengar biasa jer..

Akak ni juga amat bertuah kerana telah menjadi penyanyi pertama yang berada di bawah naungan Aidit Alfian Record dan telah muncul dengan album sulung, Sejak Aku Kecil sejak April lalu.

Nama penuh : Ana Nur Hidayah Mohd Raffali
Tarikh lahir : 4 November 1985
Tempat Lahir : Kuala Lumpur
Profesion : penyanyi dan penggubah lagu
Genre yang digemari : rock, alternatif, pOp dan klasikal
Idola : M.Nasir dan Dato' Siti Nur Haliza

nak tahu lebih lanjut..picit sini


jOm dengar single terbaru Anna Raffali..just rakaman kat shOwcase.. 
..Tolong Ingatkan Aku..



nak dOwnload videO ni..picit sini


p/s :  nak main gitar jugak  (-_-")




No comments: