aku hanya insan biasa

pagi tadi aku bangun seperti biasa..
bersiap ke kelas..oOpss lupe lak, ke dewan untuk dengar ceramah tak seperti biasa nya..
aku jumpa kawan-kawan aku seperti biasa..
aku bergembira seperti biasa..
tapi, tiba-tiba mOod itu terganggu dek ketidak biasaan ku dengan gangguan itu..
nak tahu ke?tak de ape-ape la..
cume hal yang tak biasa untuk aku yang biasa-biasa ini..
kawan aku yang biasa bercakap hal yang tak biasa denganku..
.............................................
aku cuma insan biasa yang ingin gembira dalam sebuah persinggahan ini
aku hanya insan biasa yang tak bisa menOlak kehendak hati
aku hanya insan biasa yang menginginkan kesempurnaan, 
meskipun tak bisa akan aku angankan sehingga menjadi nyata..
izinkan aku menjadi insan biasa itu..selagi aku termampu..


...........................
p/s : ..isk isk *mOod sedih sampai malam ni*



No comments: