Aku di sini!!


salam blogger kepada para blOgger sekalian...

rasa macam dah lama tak pOst entry..dua hari je kot

Aku bizi ke?tak la..eh..bizi la jugak..

bizi dOk menyumbat barang-barang dalam gObok usang di bilik usangku yang terletak dalam asrama pun usang jugak..jahat betOi ayat..huhu

semua ayat aku tu bersebab..gObok usang sebab ianya almari kayu yang dah lama, tapi masih bOleh dipakai lagi..

bilik usang sebab dah dua tahun aku menginap dengan bangganyer dalam bilik tu..

asrama usang sebab sekarang dah ada asrama baru yang dah siap..menunggu kitOrang masuk je...hikhik..

Ok..sambung balik cerita tadi..aku dok menyumbat barang dalam gObok kena kosongkan bilik, bukan gObok kan..


sO, semua barang masuk dalam gobok..takkan la aku nak bawa balik semua barang kan..
dah la kampung aku ni jauh di puncak kayangan..debushh!!..perasan..kat Kelantan je kot..melaka-kelantan..jauh pe?
Ok..pasal puncak kayangan ni..eh,syasyul lagik..debushh!!
Aku dah sampai Kelantan, atau spesifik lagi kat Machang..pe kabO orang Mache??!!
Sekarang jugak aku tengah melihat ke luar tingkap..penuh dengan kehijauan..almaklumlah umah kampong, tapi mr.bRoad aku ni berkelajuan HSDPA ag tau..ngeh3..
Dalam otak ni dah dok pikir-pikir apa nak buat petang ni ek..rOund-round kampong, jOm!!

:: nak gi umah tOk ayah..jumpe budak tecik yang Omei ni..ehehe



3 comments:

cik paro said...

la..
ingatkan org johor..
pndai cakp 'gobok',..
kesanya org kelantan..
hehheeh..

EIPUL said...

ooh



memang tomey budak kecik tu
hehe

♥-- emieysandra --♥ said...

cik parO ~yup..oghe kelate, saje mempelbagaikan bahasa..kan 1 Malaysia..ehehe ^_^

eipul ~ yup,memang geram sangat kalau tengOk budak ni..~_^