tiDor lah waHai maTa (^_^)

Ada sesiapa pernah mengalami keadaan ni x? 
:
:
:
Tak bOleh tidOrrrrrrrr....waaaarrrghhhhhhhhhhhhhhh!!
MyEm0.Com
Aku sedang mengalaminya sekarang, baru je tadi niat nak tidOr awal.

pejam celik celik  pejam celik celik celik tak leh nak pejam-pejam.

sampai aku celik depan bLOg ni balik

haa..kan dah terhasil satu lagi entry tO label pOt pet

asyik celik je..tak mau lena ni..

nape wahai mataku??
MyEm0.Com 
Esok kan ade kelas...saje nak suh aku lentOk atas meja depan 
 cikgu Badrul ar ni

p/s : Len kali tak mau niat nak tidOr awal...
MyEm0.Com





3 comments:

embun d tengah malam said...

i boleh kata tiap2 ari..huhuhu..embun d tengah malam payah nk tido skit

penaberkala said...

haha, pernah sgt mcm tuh
ada satu tips
cuba ambil buku, try study
konpem cepat je ngantuk,haha
tengok2, buku baca kita

smiles to the world said...

embun ~ xelOk la..nti muke cpat b'kdut lak..huhu
pena ~ mcm bOleh cube je tips 2..^_~