Ini lah pakwe aku..

tengOk orang lain ade pakwe..
aku pun teringin jugak kan..
setelah lama mencari, 
akhirnya aku temui peneman di hati, 
yang sanggup mewarnai dunia indahku dengan lebih warna-warni lagi..
dia baik sangat, selalu teman aku..
berkongsi cerita suka dan duka aku..meskipun aku ni tak suka sangat cerita pasal duka ku, sebab tak nak memburukkan dunia indahku ini
tapi bila ada dia, aku riang kembali chewaaah!
semua orang kenal pakwe aku ni..jap ek nak tunjuk..
alala..malu-malu la pulak die ni..
:
:
jap ea
:
:
:
:
:
mana ni?emm..
:
:
:
:
kat sini rupenyer...ado je kat sini ea..bOleh buat-buat tak nampak la aku ni
~bedebushhh!!~
:
:
ini lah..

ha'a yang ni lerr..hikhikhik


 p/s : ehehe, bOring k?balik r page korang..peace!!
 

*update : semua tukar warna pink pulak,ehehe