prOjek ini lah..


:: abaikan je gambar kat atas ni..saje je pinjam awek mr.gOogle ni untuk interframe jap kat sini..ehehe


Sedang rOomate ku diulit mimpi yang best..
aku pulak bOleh syOk buat prOjek ni dalam bilik..
prOjek ape? biasa cikTi je minat buat prOjek ni
tapi di hening malam ni, aku pulak yang buat
dok menyepahkan bilik..ehehe 
(sambil senyum-senyum sorang pulak tuu..:-P)

:- ni la aku dok sepahkan..baiklah puan-puan dan tuan-tuan *buat gaya chef Wan*
kite perlukan kertas warna apa-apa je, gam, gunting, pensil, pemadam dan marker
daripada bahan-bahan ni boleh agak tak ape yang aku nak buat??!!
:
:
:
lambat la tunggu korang pikir..aku wat ni la
:
:
:
:- ini la prOjek nyer, hasil gabungan bentuk-bentuk asas, aku buat seekor rama-rama!!
( biasa la...aku ni bakal cikgu pra..kreativiti itu penting!!)

p/s : puji-pujian..bOleh..kritik-kritikan...dialukan..

MyEm0.Com
...mengantuknyerr..nak jOin rOmate ke alam mimpi la..bye!..








4 comments:

lakov said...

huyooo..montage..hehhee ;)

dunspeak♥ said...

cm cumil je rerama tuhh..wt utk cikbelog 1 yeaa!!nk tempek kat pintu bilik..hek2

smiles to the world said...

lakov ~ yaaa..
dunspeak ~ nti ec bOrang tempahan ea..huhu

Eqah Zaque Billetdoux said...

cute nya. like it. creative lah. :)