ilusiku ilusimu

cuba tengOk tajuk entry ni..
nape ek?ejaan betOl kan..tak de salah kan..
cube la tengOk lagi...
emmm..dah, ok..betOl la tu..ehehe
saje wat ujian mata kat kOrang, hahaha jangan ler marah lorh..
 :
  : 
jOm tengOk gambar lagi, adess,frustnyer asyik tayang muke sendiri je
kOrang berkata dalam hati, betOi tak??..huh!

1

2

3

 :- nampak tak apa yang aku nampak ni?nampak senget kan..
pastikan keadaan kepala korang betOl..
nampak senget jugak kan
tapi..ia lurus sebenarnye!!
tak percaya?besarkan imej dan ukurlah sendiri..~laalala~


 :- tengOk yang ni pulak..tengOk lama-lama sikit, ia berpusing-pusing..betOl tak?
dengan jujurnya aku nak gitahu yang gambar ni bukan lah berformat gif file untuk gerak-gerak camni nie ~lalala~

 p/s : terima kasih tO mr.google hadiahkan aku gambar ni..untuk segarkan mata korang, tengOk awekss ni pulak..(-_-")



No comments: