Good Luck For Me!!!

..Akhirnya, satu semester sudah hampir tamat..
..jadi aku kena berjuang untuk menduduki minggu peperiksaan pula..
..ini lah jadual exam ku nanti..

:::19 Mei 2010 = Pengurusan Bilik Darjah dan Tingkahlaku (EDU 3104)
::: 24Mei 2010 = Perkembangan Kognitif Kanak-kanak (PRA 3105)
::: 25Mei 2010 = Perkembangan Kreativiti Kanak-kanak (PRA 3106)
::26Mei 2010 = Anatomi dan Fisiologi (PJM 3106)
::27 Mei 2010 = Pembelajaran Muzik Pendidikan Prasekolah( PRM 3101)

...dengan ini, aku mengisytiharkan akan bersara sementara dari dunia bLogger sehingga tamat semua peperiksaan ini..
...jangan lah percaya pada kenyataan di atas ni, hanyalah sandiwara semata-mata..
...kalau aku bOring, akan terpOst gak entry kat bLog ni kan..
..walau ape pun, aku akan lebih memfokuskan pada buku-buku sahaja yang tidak termasuk muka buku sebab aku hanya akan study isi kandungan buku yang menjadi bekalan untuk aku jawab exam nanti, muka buku..ape yang ade???!..paham-paham sendiri la ye..

.. dengan ini, aku ingin berpesan beberapa perkara pada diriku sendiri..
MyEm0.Com ♥ pertama..makan biar cukup, biar kenyang
♥ kedua..tidor biar cukup, jangan sampai tidor dalam dewan exam
♥ ketiga..barulah study kena cukup, yang penting cukupkan dua perkara di atas terlebih dahulu...ehehehe

p/s : Jangan lupe berdoa pada Sang Pencipta juga, Dia yang memberikan rezeki pada setiap hambanya..
~ Good Luck pada kawan-kawan juga ye!!




2 comments:

noor afzan said...

banyak paper..
good luck k..

smiles to the world said...

thnx kak afzan..