Ayat - Ayat Cinta ♥



Hari ini aku berbicara pasal ayat-ayat cinta pulak, cewahh!!
Mungkin dah ramai yang tahu ayat-ayat cinta ni, i lOve u, i miss u..ha???
Tapi aku nak bagitahu jugak sebagai peringatan bersama
Yela..benda baik kena la sharing kan. sharing is caring..tOl tak?betOi3x
tujuh ayat-ayat cinta kat bawah ni,
jangan tenGok je, amalkan jugak ye..

Bismillahhirahmanirahim
:: setiap kali hendak melakukan sesuatu

Alhamdulillah
:: setiap kali habis melakukan sesuatu

Astaghfirullah
:: jika tersilap mengatakan sesuatu yang buruk

InsyaAllah
:: jika ingin melakukan sesuatu pada masa akan datang

La..haula..wala..quawwata..illabillah
:: bila tak dapat melakukan sesuatu yang berat atau memilih sesuatu yang buruk

Innalillah 
:: jika menghadapi musibah atau melihat kematian 

La..ila..ha illallah
:: bacalah sepanjang siang dan malam sebanyak-banyaknya

MyEm0.Com
p/s : mekacih pada kawan aku yang fowardkan mesej tentang ni kat aku
Selamat Beramal!!! 


2 comments:

penaberkala said...

haha,tajuk kasik gempak
isi kasik padat
terbaik la

apepun, ayat2 cinta kat atas mmg perlu diamalkan
sesungguhnya cinta padaNya cinta yg hakiki

smiles to the world said...

yup..hanya cinta padaNya yang abadi..