** Award lagi..yeay!!

Tak boleh blah..tajuk bukan main hepy lagi..ehehe
 :
:
jOm jOm kite tengok award
:
      ♥   ♥     
  ♥  
tenkiu tO Mr. Joe yang bagi award ni kat aku..mekacih daun keladi yer..huhu

1. Apa yang bermain dalam fikiran kamu sekarang...
..esOk nak pi Sagil...pening, sO jap ag kene tiDo walaupun ISL Edu tak ciap ag..

2. Nama samaran kamu..
...Angah, mirah, mira, sandra, emieysandra..

3. Berikan 3orang yang kamu sayang..
..Ma, Abah dan bakal suami..hahaha..

4. Panggilan untuk si Dia..
...kekasih halal..di manakah si Die di saat ini??...
~bObby..my spOngebOb..ehehe..
susah la sOalan ni..(-_-")

5. Hadiah yang korang impikan dari orang tersayang..
...payung merah!...protection & STOP untuk mengorat aku..huhu

6. Blog mane yang korang suke follow..
...sume bLog la sebab aku kan fresh ag kt dunia bLog ni dan aku rase bLog diorang more better dari blog aku ni..^_^..

7. Bagi award ni kat 15 blogger lain..

p/s : jOm jOm pi Sagil esok..release tension sebelum exam!!


 

No comments: