al-kisah seekor Lembu..

..wasiat ni dah lame tertangguh, sory ye kak Siti Nur Khijah..
..kak Siti Nurkhijah dengan baik hatinye mewasiatkan seekor lembu pada aku..
..ini lembu tersebut..
:
:
:

..bukan men ayu lembu ni posing kan..
..apa aku nak wat ngan lembu ni ea..
..emmm...wat kenduri jemput orang-orang kampung je la kan..ehehe..
.. aku bukan pandai nak jaga lembu ni pun, kan lembu ni yang jaga aku pulak..haishhh!!
...oopsssss...tunggu sat..
..nak ambik wasiat ni kena buat 7 syarat dulu.. 
..ok la, kenduri untuk orang kampung punye pasal..
:
:
:
syarat-syaratnya

1- Thank & link the person that gave you the cow.
:: Terima kasih banyak-banyak la kak Siti Nurkhijah yang sudi bagi lembu ni kat aku, leh wat kenduri untuk orang kampung, merapatkan lagi silaturrahim kan..

2. Bagi balik wasiat ni kat 7 orang blogger yang paling aktif atau 7 yang paling tak aktif.
:: sape-sape yang nak wasiat ni ambillah ye, Cik Smile tak kisah pun..
confirm sume malu nak ambik kan..hahahhaa, ini lembu aku yang punyer..huhu

3. Bagi tau diorang ni yang diorang dapat wasiat ni dari orang kaya kg sepening lalat
:: Pengumuman penting ibu-ibu bapak-bapak abang-abang adik-adik, wasiat ini datangnya dari Kampung Sepening lalat!!!

4. Cerita 3 perkara, apa yang anda selalu buat sambil tengok tv.
:: baring-baring
:: kelip-kelip mata
:: goyang-goyang kaki

5. Bagitau 3 makanan pelik yang pernah anda makan.
:: keropok daripada ikan haruan
:: kerang masak cili padi
:: pulut mangga

:- ketiga-tiga makanan di atas adalah pelik bagiku -:

6. Cuba bagi tau berapa orang kawan anda kat FACEBOOK 
:: secara tepatnya, buat masa sekarang ialah 467
sesape yang tak add lagi tu, add la ek

7. Camner korang berjumpa spouse korang or pakwe or makwe..... kat mana?
MyEm0.Com:: alamak..camne nak jawab soalan ni ~ sambil menggaru kepala~

~~~~blah dulu ar..hik3~~~




No comments: