** cAmping yang sEmpOii!! vol.1

Sebaik je aku balik dari Kejohanan Olahraga Tahunan IPG KPM,  kul 2 petang...

                 Atif : Mira..nak pergi piknik ngan Puan Zaimah x?
                 Aku : Emmm..atif pun jOin k?
                 Atif : Yup..
                 Aku : Kalau camtu, mira ikut jugak la
                 Atif : Ok..kul 5 petang nanti siap ek..
                 Aku : Ok

Waaaaa...padahal hari tu penat sangat, sangat sangat la.  Tapi, aku fikir aku kena kuar jugak petang tu untuk memenuhi kehendak perut kesayanganku ni, baik aku jOin piknik Puan Zaimah, leh makan ramai-ramai..huhu. Disebabkan penat sangat (bukan masuk acara pun, tapi menyorak je lebih!!), aku pun tidOr la dengan penuh kenikmatan, tapi tak lupe set alarm kul 4.30 p.m, takut terlajak tidor dOwh.  

Nasib baik la sedar jugak bile dengar bunyi alarm lagu technO misaie yang bingit nih.  So, pe lagi..bersiap la.  Baru je nak lipat telekung selepas solat Asar..tetibe dapat mesej dari atif...

Atif :  mira..bawa bawa barang keperluan ea, kite bermalam kat sane

aku :  ha! bia betOi ni atif

Atif : yup..atif pun baru tahu ni 

Jam dah nak kul 5..pe lagi, men sumbat la ape yang patut..ape yang penting kena ade..berus gigi, ubat gigi, tuala dan sweater (takut sejuk time malam).

Kemudian, pergi la ke umah Puan Zaimah (our lecturer dan juga ketua warden) untuk tolong die kemas-kemas barang, ciap bawa khemah lagi..wOw!!!..aku tetibe rase excited lak pending tOl, orang len excited dari tadi ag..huhu (-_-" ).. Puan Zaimah gitahu yang kite akan menuju ke Pantai Kemunting, hoOray, g pantai..suke suke suke!!

Kira-kira jam kul 6.3O petang, barulah kitorang bergerak meninggalkan kawasan asrama dengan dua buah kete Puan Zaimah dan suaminya.


bersambung di next entry ya...



No comments: