Contest Spectikular Specky**

aku terjumpe contest ni masa dok syOk berbLogwalking..
cam menarik je
..erm..memang agak menarik pun 
sO, tergerak la hati nak join..
tapi, terdetik di hati ..segannyer..
tak pernah masuk contest..hwaaaaaaaaa
jOin ke tak yah jOin ?
emmmm..
mmmm...mmm
:
:
:
:
akhirnya...




aku masuk jugak!!

ni first time aku masuk contest la
tak pe la..saje cuba-cuba nasib kan..
mana tahu dapat menawan hati cik Paro dan juri-juri contest ni kan..ahakssssss
sO, aku jOin dan mempertaruhkan gambar ni
 ♥

ehem ehem
:
:
:
tadaaaaaaaaa....

ni la gambarnye..gambar ni di snap oleh aku sendiri lepas penat bersiar-siar di Pantai Bachok, di negeri kebanggaanku, negeri Cik Siti Wan Kembang (semua kenal kn...^_^)..

juri-juri, okey tak gambar ni ??!

but fOr me, okey la..huhuhuhu

*update : 6/3/10- Cik Paro telah menemui sang pemenang yang memang betOl-betOl layak..check it out..tekan sini.



6 comments:

penaberkala said...

singgah tgk spek
hoho, nk join jugak
btw, gud luck!

smiles to the world said...

dok eh,xdop la soho mno pn..ehehe
ok2..gudluck 4 u tOo..

ezzatul fatihah binti fauzi said...

saya nk pun join gak...heheheh

miloicekaw1119 said...

thnks dear join..
gud luck ok!

♥CIK SHA♥ said...

waahhh..gudluck2..pesaing ni..kui3..

smiles to the world said...

gud Luck gak pd Cik Sya!!