Konvokesyen Prasekolah

Bismillahirrahmanirrahim..As salam...

Hari ini Konvokesyen Prasekolah peringkat daerah.  Seronok jugak ler cikgu pra camni, tiap-tiap tahun pergi majlis konvokesyen.  Tapi mak aii..sakit le sikit sebab nak uruskan budak-budak kat sana dengan masalah pengangkutan untuk ke bandar lagi =.=

Tapi takpe takpe, semuanya dapat diatasi dengan baik. Alhamdulillah.

 ini yang awal sampai, booth photoshoot pun kosong kita bergambar la duluuu

Ini masa dalam dewan, pembantu pengurusan murid kena kawal murid-murid.  Cikgu pula kena uruskan turun naik budak dari pentas.  Almaklumlah budak 6 tahun, tak dipimpin ditunjuk jalan tak tahu. Pusing-pusing lak depan VIP nanti..naiyaa, pesen budak yang biasa buat konsert..alaa..konsert high pic tuuuu..nangehhh, double triple naiyaa cikgu nanti.hee :D


 Ohmaiiii..ada sorang budak sakit perut asyik muntah air saja..pening.  
Tapi nasib baik berjaya jugak naik pentas siap boleh senyum lagi.. cayala..anak murid cikgu mesti la kuat dan berani macam cikgu kan..hek hek eleh cikgu nak lebih-lebih lakk :P

Bersama wajah-wajah kesayangan cikgu. yang ni la dok nakai yang ni lak dok wat cikgu gelak yang ni la dok curi hati cikgu. Tahun depan masuk darjah 1 jangan lupa cikgu naaa 

 bergambar bersama Guru Besar dan ibubapa 

Warga SK Meritam yang hadir pada majlis tersebut, Guru Besar, guru tahun 6 dan murid-murid tahun 6



Alhamdulillah.
semuanya berjalan lancar.