Projek Keceriaan Prasekolah Part 1

Bismillahirrahmanirrahim..As salam..

Happy Deepavali! 
Selamat bercuti kepada yang bercuti.  syiok la dapat cuti, seminggu lak tu.  Emy jugak yang tak cuti. Sarawak tak ambik cuti untuk Deepavali. Sobsssss..

Maka dengan gigihnya cikgu Emy nak menonjolkan kerajinan dalam diri. gituu. 
Bulan ni, prasekolah Daerah Limbang menganjurkan kelas Prasekolah Ceria.  Terasa macam kelas tak berapa ceria, tinggg! mentol pun menyala kt kepala sebelah kiri :P

Untuk Projek keceriaan kelas, emy beli beberapa barang di pekan Limbang ni.



                              Pagar kecil = RM 29.99 x 2
    Wood Flower case pentagon = RM  4.50 x 2
                  Bunga 3 jambak = RM 10.00
            Bunga dalam peket =  RM3.00
                  Bunga panjang = RM7.90
         Stoking putih 3pasang = RM 5.50

kebanyakkannya beli di SUPERSAVE.


 ini bunga yang panjang tu.warna kuning,cantekk tak?


 bunga 3jambak rm10. Emy ambik 3warna ni..soft green, pink and white!

 Flower case pentagon.

pagar kecik, kena pasang..kayu panjang tu jadi macam skru 
sambung-sambungkan pagar tu.


Hasilnya tadi, emy dah siap gubah dan letak dekat bilik air murid ;)

 dah siap!


 Dua set. satu untuk tandas murid lelaki dan tandas murid perempuan


Bunga panjang tadi bahagia dua, letak dalam tandas murid perempuan dan lelaki.
Bunga yang siap digubah di satu sudut.


Murid-murid mesti gembira tengok cikgu hias tandas they olsss
cikgu pun happy
Yipppii
;)